OPĆA PITANJA

mShop.ba je webshop platforma koja omogućava izgradnju vlastitog webshopa u multivendor okruženju za online prodaju proizvoda i usluga.

Otvaranje trgovine je vrlo jednostavno. Idite na stranicu za registraciju i registrirajte se kao prodavač (vendor).

Ako ste već registrirani kao kupac, možete nadograditi svoj račun u nadzornoj ploči računa.

Prodavači (vendori) su neovisni vlasnici shopova koji samostalno upravljaju s vlastitim proizvodima / uslugama, narudžbama, kuponima, dostavom i dr.

Slikovito – mShop.ba je tržni centar, a prodavači su shopovi (prodavaonice) u tržnom centru.

Svoje podatke možete jednostavno promijeniti u postavkama svog profila u stavci izbornika “Moj račun”.

Za pitanja vezana o načinu korištenja mShop multivendor platforme koristite naše kontakt stranice. Odgovorit ćemo na vaša pitanja u najkraćem mogućem roku.

Za pitanja vezana za proizvode i usluge prodavača kontaktirajte direktno prodavače preko njihovih kontakt obrazaca i/ili informacija u njihovom shopu.

Samostalno ne možete obrisati vaš korisnički račun. Ukoliko želite izbrisati korisnički račun, javite nam se na e-mail info@mshop.ba kako bismo ga u potpunosti obrisali iz sustava uključujući i sadržaje.

Ako želite proširiti svoje poslovanje pokretanjem vlastitog webshop-a, onda nas kontaktirajte preko web stranica www.mariva.net.

Na vlastitim webshop stranicama imate mnogo više mogućnosti kao što su naplata kreditnim i debitnim karticama, naplata preko banke, usklađivanje količina i cijena iz računovodstvenih programa, višejezičnost i dr.

PITANJA O PLAĆANJU I DOSTAVI

Trenutno na raspolaganju imate mogućnost plaćanje gotovinom dostavljaču prilikom preuzimanja proizvoda (pouzećem) i kod lokalnog preuzimanja kod prodavača. Napomena za usluge: nakon narudžbe prodavač usluga će vas kontaktirati  oko daljnjih koraka.

mShop.ba je webshop platforma i sam ne vrši isporuku proizvoda. Svaki prodavač (vendor) na mShop.ba sam odlučuje u koje zemlje želi isporučiti proizvode.

Svaki prodavač isporučuje proizvode u Bosni i Hercegovini, a isporuke u druge zemlje ovise o prodavaču i zakonima Bosne i Hercegovine.

Kupac se obaviještava od strane prodavača (vendora) putem kontakt broja ili e-mail adrese ostavljene prilikom izrade narudžbe.

Ako ste primili oštećen ili neispravan proizvod ili vam je odaslan pogrešan proizvod, onda direktno kontaktirajte prodavača tih proizvoda.

Naravno! Povrat proizvoda uvijek se događa između kupca i prodavača po važećim zakonima Bosne i Hercegovine.

Da, proizvode različitih prodavača uvijek možete smjestiti u zajedničku košaricu i izvršiti narudžbu. Svaki prodavač definira svoje cijene i uvjete dostave.

Ukoliko ste napravili narudžbu, ali niste primili potvrdu na e-mail u roku od 30-ak minuta, narudžba nije izvršena ili ste pogrešno unijeli e-mail adresu. Također pogledajte da poruka o narudžbi nije zavrsila u vašem Spam/Junk folderu.

Savjetujemo da nam se javite kako bismo provjerili status vaše narudžbe.